tisdag 6 januari 2009

"Kenny Starfighter"

Just nu är det en riktig höjdare på Tv'n nämligen Johan Rheborg i rollen som den alltid lika klantige superhjälten "Kenny Starfighter" och som om inte det vore nog så ser man även Thomas Di Leva i en biroll som anhängare av mörkrets makter.
I morrn äre i varje fall äntligen dags för Liam att återvända till förskolan efter jullovet och missförstå mig inte när jag säger att, det är inte en dag för tidigt - fniss!
Själv ska jag väl inte göra nått speciellt, bara andas och invänta att vardagen återgår i sin vanliga lunk. Pratade idag med en som arbetar på dagis och det är tydligt att alla barnen brukar vara lite småsnurriga efter lovet, så man brukar tillbringa mycket tid utomhus så att dom bara får vara tillsammans och leka av sig innan man efter några dagar så sakteliga återgår till de mer schemalagda aktiviteterna.
Summa summarum så har väl ändå jullovet vart till belåtenhet och det har väl inte heller lidit någon brist på händelser även om jag som pappa kanske inte varit belåten med allt som skett men det har ju trots allt gett mig en hel del att blogga om. Även Alma Svensson i Katthult bloggade ju på sitt vis när hon gjorde anteckningar i den blå skrivboken....hmmm....

Inga kommentarer: