fredag 9 januari 2009

Bringa som en Talgoxe

Nu är det kris. Antar att någon sett reklamen på min sida om att skaffa sig snyggare bröst men det är bara en del i det samarbete jag har ingått i med en viss blogg-Bella som har gjort att jag tvingas sälja mig till en del kommersiella intressen. Du behöver inte ta det så personligt utan ta dig först en titt innanför blusen och överväg om du är nöjd med vad du ser innan du klickar på annonsen. Själv har jag lite svårt att göra någon bedömning då mina hakor hindrar mig från att sänka mig så lågt, åtminstone med blicken.

2 kommentarer:

mindfull-painfull sa...

ASG.
Jo det är ju sant,men varför bekymra sig att man inte ser ut som en 20 åring när man är i övre 40??
Kan inte förstå den här skönhetsjakt som ständigt ska eftersträvas.
Det ska väl synas att man har levt??

Anonym sa...

Det finns ju en sak som är värre än att ha bringa som en talgoxe.
Det är att ha bringa som hälsenan på en ansjovis.... har jag hört nån säga... he he he