lördag 1 augusti 2009

"43-åring väcktes ur koma"

Jag måste vara den människa som det är mest synd om i hela världen. Det är så utomordentligt synd om mig så motsvarighet saknas.
Tittade på en film igår och eftersom jag betraktar mig själv som vuxen(till åldern sett) så tycker jag att man ibland kan få vara uppe lite sent på kvällen och kom därför inte i säng försen framåt kl. 01.00.
Men surt skall komma efteråt och det borde jag ha lärt mig vid det här laget så "vuxen" jag är, för som vanligt så klämtar morgonklockan 07.00 även om det inte var klockan utan Liam och Lennart som klämtade.

Undrar om landstinget skulle vara intresserad av att låna Liam & Lennart? I en tid då alternativ medicin efterfrågas så kanske deras förmåga att kunna väcka en medvetslös skulle vara ett välkommet tillskott inom vården.
Nu är det inte tillåtet ännu men skulle det bli så kan dom nog även vara ett alternativ när någon efterfrågar aktiv dödshjälp.

Nu ska man inte glömma bort att Liam & Lennart är mycket mångsidiga då dom samtidigt kan vara dom som ger en livslust och får livet värt att leva.

Inga kommentarer: