fredag 28 augusti 2009

Kalas

I dag blir det inte mycket. Sitter här och väntar på att det ska börja regna så att man kan ta sin blå damcykel och trampa ut på byn å gnälla på hur blöt man blir.
Lite senare när jag hämtar Liam på dagis så ska vi på kalas. Det är nämligen så att vår lokala ICA-handlare efter 46 års trogen tjänst nu lämnar över ledarskapet till en ny förmåga och därför så bjuder man idag på kaffe & tårta mellan kl.10.00 - 17.00.
Vore kanske en bra idé att åka dit redan nu och sitta där och fika hela dagen......tycker det är bra när saker är gratis......men jag väntar nog ändå tills jag hämtat grabben. Å andra sidan så har det inte börjat regna ännu och det är nästan ett måste innan jag ger mig av.

2 kommentarer:

klatuu sa...

Ja gratis kaffe kan man väl inte få nog av?! :))

Sleeping Cell sa...

Nä precis! Jag är ingen kaffeälskare egentligen men jag dricker det i stort sett dagligen....just för att det är gratis.