fredag 21 augusti 2009

"Hammerfall" får en ny chans...?

Även om jag är en vrång jävel så spelar min barmhärtighet ibland ut mig och jag rättar in mig lite i ledet....för andras skull.
Man ska stå för det man skriver och tänka sig för innan man publicerar det man skrivit på sin blogg och eftersom jag är så snäll och inte vill göra någon ledsen så är jag därför villig att korrigera något som jag skrev i ett tidigare inlägg angående "pinsam hårdrock". Det är inte meningen som någon ursäkt men jag var bara så jävla pissed när jag lät mina känslor gå ut över ett svenskt band som inte ska jämföras med mina andra exempel på "pinsam hårdrock". Det var "Hammerfall" som fick ta en oförtjänt(?) skopa skit när jag i farten skrev att dom inte ens skulle kallas för hårdrock och dessutom följt av ett - Usch!

Nu hör "Hammerfall inte till någon favorit för mig och det var väl även lite vad det handlade om att smaken är olika och jag tycker det är pinsamt när man ser den nya pudelrocksvågen äntra scener som allsång på skansen och melodifestivalen.Inte helt oväntat och som sig bör så ledde inlägget till en del kommentarer och jag tänker då närmast på den kritiska kommentaren som jag fick från en "Mr.Masa"som f.ö. har en Metal Blogg här.

Nu tänker jag inte sitta här och låtsas ångra mig bara för att jag i en stund av tjurighet publicerat något som jag istället kanske borde ha väntat med tills jag blivit riktigt förbannad.
Synd man inte är journalist så man slapp ta ansvar för det man skriver - Jag bloggar bara och skriver vad skit jag vill - whoooohahahahaha

SHEERS!!!

2 kommentarer:

Metalnallen sa...

Riktig skit!

Mr.MASA sa...

Det är stort att erkänna att man förhastat sig lite ibland ;-) Jag tycker dock, trots min sura kommentar, att det är bra att folk har olika åsikter och gillar olika saker. Hur tråkig skulle inte världen vara annars?
Btw så tycker jag faktiskt oxå att det är liite pinsamt med band som ställer upp i melodifestivalen och likande (något som HF därremot aldrig gjort), men det betyder inte att musiken är dålig (ta H.E.A.T som ett exempel).

Hare gött! CHEERS!