torsdag 13 augusti 2009

Välkänd "Edsby-profil"

Även idag har vi varit ute och gjort stan Liam och jag. Först var det tandläkarbesök och sen passade vi på att efter en lång semesterfrånvaro göra ett oanmält nedslag på "Vändplatsen".
Detta mest för att kontrollera att allt följde sitt gamla vanliga mönster och att inga förändringar i rutinerna skett(Gud förbjude). Annat viktigt som kontrollerades var att kaffekvalitén fortfarande var den samma och höll det mått som besökarna förtjänar......hmmm.

Som den frilansande cykelreportern jag ibland tillåter mig vara så fick jag även några bilder på en välkänd Edsbyprofil som tyckte att är det torsdag så är det minsann värt att fira. Jag har av integritetsskäl dessvärre blivit tvungen att klippa bort en hel del av filmen för att skydda vissa människors identitet.

Jag behöver kanske tilägga att "Dubbel-Erik" själv har gett sitt medgivande till att bilderna publiceras.

Inga kommentarer: