torsdag 27 augusti 2009

Huset fullt

Nu är det highlife i mitt hem på min ära. Ungar, ungar och så lite mer ungar. Pratar engelska gör dom också, allihop.....även om jag har lite svårt att urskilja vad det är dom säger men jag antar att jag bara är på fel nivå.
Liam kör på med sitt vanliga rollspel. Han springer och gömmer sig och kommer sen fram i en ny skepnad. Han försöker envist få dom andra barnen att var med på noterna och han står för manus, förbereder, tar ut rollbesättningen, sköter kostymeringen och regisserar.
Det är viktigt att allt är perfekt och han är väldigt noga med att allt ska klaffa in i minsta detalj.

Härligt att det har flyttat hit lite barn till vårt område.....tycker jag nog inte när vintern kommer och man ska hjälpa alla att klä av och på i vår förmodligen mycket fuktiga hall.

Inga kommentarer: