lördag 8 augusti 2009

Mer AGA


Som kanske någon har märkt så har jag lite reklam inbakat på min blog. Det fungerar så att den liksom känner av vad jag skriver om och använder som det heter "taggar" för att få ett så relevant innehåll som möjligt.
Nu kanske det inte är så roande att läsa sin egen blog, men jag följer med stort intresse vilken reklam som visas på min sida och vilka inlägg där jag tror att google AdSense har hämtat sin information från, ja den där tjänsten heter "AdSense".

Tex. på sistone har det förekommit en hel del reklam om allergipreparat och jag kan inte dra mig till minnes att jag skrivit något om allergi. Men så slog det mig att jag har ju skrivit en hel del om att vi har skaffat katt på sistone. Detta tillsammans att jag ganska ofta skriver om min son dvs. barn måste vara anledningen till att man har gjort en allergikoppling.

I morse hade jag ett inlägg om barnaga och misshandel och det har redan resulterat i att jag nu har reklam från AGA spisar på min blog - så konstigt det kan bli.

Inga kommentarer: