tisdag 11 augusti 2009

Inte för min skull

Det finns tillfällen då fantomen rakar sin fitta och går på bynn som en vanlig man, men idag är ingen sådan dag för idag är fantomen ingen vanlig man, även om depression är en relativt vanlig åkomma hos både män som kvinnor. Av detta kan man alltså utröna att fantomen tydligen är deprimerad. Nu är det ju inte så att någon behöver ringa 112 och be dom hämta mig, för även om det låter osannolikt så har livet sina svängningar även för mig. Som sig bör så går det ibland upp och ibland ner och även om ingen tror mig så besitter jag även en förmåga att känna empati med andra människor.

Nej, mitt liv har inte kraschat så det är inte det som är problemet, men när andra får problem så är jag inte sen att nyttja tillfället att passa på att lida med dem var hos problemen ligger.
Nu är det väl inte så att jag letar efter tråkigheter men vissa saker ligger en alltför nära för att det ska kunna gå en obemärkt förbi och inte ens jag kan ignorera känslorna när det handlar om människor som man har en nära relation till.

Viva Las Vegas och en önskan om att allt ska ordna sig i slutändan för vem har sagt att ändan är slutet?

Inga kommentarer: