söndag 28 december 2008

Blandade känslor


Här är bildbeviset på vad min lille gosse gjorde som fick hans far att bli så förargad. Det här mästerverket hittade jag inte först, då det är ritat på väggen under skrivbordet. Samtidigt som jag såg det här så kunde jag inte låta bli att i min tystnad tänka på hur duktig han är, för om man tittar lite närmare på klottret så ska man se att han faktiskt har signerat sitt alster inte mindre än två gånger. Visserligen så skulle man ju kunna se det som lite osmart då det leder till att det blir väldigt svårt att skylla ifrån sig men han är ju ändå bara 4½ år.


Inte en dag för tidigt så har vi fått långväga besök av Hellen-Pellen. Äntligen! Hon är dessvärre tvungen att lämna oss redan idag då hon ska på dop, tror jag visst att det var.

Med detta säger vi tack och adjö för den här gången för nu måste jag passa på att ta väl hand om vår gäst då något säger mig att det kan komma att dröja innan Hellen-P dyker upp i Edsbyn igen.

Inga kommentarer: