torsdag 18 december 2008

Fulle remene (mycket att göra)

Denna dagen ser ut att bjuda på en massa sysselsättning vilket har gjort att jag redan börjat vibrera av aktivitetsfrossa. Till att börja med känner jag mig så illa tvungen att inställa mig vid vad som förhoppningsvis ska bli mitt avslut på skoleriet. Sen hinner man inte mer än hämta andan tills det är dags för nästa sammanträde. Informationsträff på dagis. Det är i mitt tycke sådant som hör till dom mindre bra sidorna med att vara förälder, jag är inte mycket för samkväm jag'e. Kanske skulle man skaffa sig ett läkarintyg som rekommenderade vila då den här krypande stresskänslan inte kan vara känligt med en god folkhälsa, men det är ju bara en av mina skruvade åsikter så den är väl inte värd nåt. Nej, nu ska jag bege mig ut för att ta med "Roadwarrior" på en motionsrunda i snöslasket. Med lite tur så kanske jag återkommer senare med ett inlägg som är mer konkret....med lite tur...

1 kommentar:

Anonym sa...

väntar med förväntan....