torsdag 18 december 2008

Mera Recensioner


Sådär, då har man vart på informationsträff angående grabbens dagis med kaffe & lussebullar som tilltugg. Efter att vi blivit väl informerade och avslutat fikasessionen bjöds samtliga föräldrar och personal på Röda kvarn vilket resulterade i att vi tillsammans vallfärdade sisådär 50 meter i uppförsbacke (det var ju gratis) till biografen. Jag tvivlar på att det var en tillfällighet, men där visades filmen "Vägen Till Betlehem" å ni får själva räkna ut vad den handlade om. Det är fö. ett Amerikanskt (!!!) drama, en familjefilm från 2006. Betyg: Hyfsad, men jag tyckte mig känna igen storyn. En icke objektiv klassisk julkrubba som inte lämnade något utrymme för att kunna se händelser ur alternativa synvinklar vilket innebar att fantasin inte behövde användas. Jag är snäll i mina recensioner men det var faktiskt nära att jag slumrade till.

Annat trevligt som är värt att skryta om är att jag idag har avslutat mina studier i samhällskunskap med ett MVG. Det känns väl inte så speciellt tycker jag, däremot så märkte jag att ryggan har blivit mycket lättare nu när jag återlämnat kursboken, å de e ju bra.

Inga kommentarer: