söndag 21 december 2008

Jag har hittat den!

Sätter mig tillrätta vid köksbordet för att gå igenom soppåsen i "Jakten på den försvunna bettskenan" och då får jag se den. Där ligger den, mitt på bordet, på en vit löpare och eftersom skenan är glasfärgad och genomskinlig så är den praktiskt taget osynlig. Med detta fynd så slapp jag riva genom avfallspåsen och tack vare försvinnandet så fick jag även lägenheten städad lagom till jul och det får man väl ändå försöka se som något positivt. Med detta så kan jag förhoppningsvis hålla mina luftvägar öppna och därmed även få en god natts sömn. Nu kanske någon tycker att det var väl lite väl osmakligt att göra en story på något som hör hemma uti min mun, och det var väl kanske det som var meningen, men för mig fick sagan ett lyckligt slut och och för att inte låta alltför morbid så tycker jag att det var en riktig solskenshistoria.

2 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att dom kom till rätta.själv trodde jag att jag slarvat bort mina lös tänder(28000 åt helvete) men även dom kom tillrätta.puh va ja gnissla tänder av glädje

Sleeping Cell sa...

Ja,det är ju inga billiga hjälpmedel precis.BTW så tackar vi för kommentaren.