onsdag 3 december 2008

I nattmössan

För att ingen ska behöva gå och lägga sig olycklig i kväll så skriver jag väl trots att timmen är sen några rader i syfte att förebygga att någon får mardrömmar eller vanföreställningar om vilka konsekvenser det skulle kunna få om mitt VaCuum plötsligt en dag inte skulle finnas att tillgå.
Den egentliga anledningen till att jag väljer att sitta här och skriva istället för att gå och lägga mig som jag borde är den att jag då även i morgon har något att orda om så bli inte förvånad om jag i mitt nästa inlägg beklagar mig för hur trött jag är. Till dig som ännu inte läst dom 8 första inledande raderna i inlägget vill jag bara säga att det behöver du inte göra heller för dom skrevs när undertecknad var i ett sådant tillstånd som man vanligtvis brukar tillbringa i sängen.Vad jag försöker förmedla är att jag just nu är så trött så nu stänger vi kiosken för i dag.(Vad gör man väl inte för sina anhängare)
Gonatt

Inga kommentarer: