onsdag 3 december 2008

"Svart Blogg"

Det blev en liten sovmorgon idag så nu sitter jag här på uppvaket alltmedan Eldkvarn förmedlar en "Blues för Bodil Malmsten". Ska strax svinga mig in i duschen för att så småningom göra mig redo att än en gång ge mig ut i den rikliga nederbörden.Nu kanske nån tror att jag har en himla massa förmåner och det kanske jag har för även idag bjuds det på lunch uppe vid "Avlegade Pundares Hotell", nä det där var kanske lite dumt sagt då verksamheten snart är tänkt att övergå i kommunal regi men jag blir ibland så glad i rätten att utnyttja det fria ordet. Sådär! Då tappade jag min internetanslutning också så det innebär väl att inlägget går förlorat men det var väl ingen större förlust kan jag tänka mig då det ändå saknade någon nämnvärd form av betydelse. Det är ju även ett sammanträffande att Eldkvarn precis har hunnit fram till låten "Svart Blogg" kan man tycka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehehe, du måste se till att få registreringsskylten APH XXX när du skaffar bil!