måndag 1 december 2008

Julkalender köpes (max 1500 kr)

Sådär, då är nedräkningen igång med lucköppning för grabben och knut i magen för pappsen men om sisådär 25 dar är det över och förhoppningsvis har man inte under den tiden hunnit utveckla någe magsår. Igår straffade sig min lilla egenhet att alltid vara ute i sista stund då jag skulle köpa Sveriges Radios julkalender med beskedet att den var slutsåld så för att inte pojken ska drabbas av sin fars alltför sena agerande så får jag helt enkelt viga den här dagen åt att jaga runt efter en julkalender och hoppas att jag finner vad jag söker.

1 kommentar:

Anonym sa...

3 st nya Kinder Julkalender värde 200 kr/st plus 3 nya påsar värda 100 kr/st Julgodis

Bild, samt telefonnummer, mm detaljer:
http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=151484

I helt nytt skick, plasten ej bruten, eller ens paketen som de kom i med posten!!!

Bra deal.