måndag 15 december 2008

Sekretess

Förutom att jag vunnit 2 omgångar poängpoker av 2 omöjliga så har det väl inte hänt så speciellt mycket idag heller.Liksom förra Måndan har jag tillbringat 2 timmar på kommunkontoret där jag efter bästa förmåga lagt ner energi och arbete på något som jag hoppas ska kunna ge mig ett extratillskott med lite klirr i kassan inom en inte alltför avlägsen framtid. Nu kanske jag väckte en viss nyfikenhet eller låt oss säga med ett finare uttryck, någon blev intresserad av vad jag egentligen pysslar med då jag behagar avsätta min dyrbara tid och i stället tillbringa den inom väggarna på detta kanslikomplex. Jag kan bara säga det, att de närmaste kommande veckorna har jag efter förfrågan för avsikt att utöka min närvaro bakom barrikaden på den kommunala fastigheten. Gissa om jag gillar att som man säger hålla någon på halster, så här har man en klar fördel av att vara "out of the blue" då det är svårt att grilla något som redan är helt kokt. Wooooaaahahahahahahahahahaha...............!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

wtf!
det är inte utan att man blir lite intresserad vad det kan vara som är på gång.
Inte för att jag är nyfiken men det är ju kul att veta! :)

Sleeping Cell sa...

Låt oss säga så här att det är inget för intellektuella flickor som påvisat sig vara utaf god dygd.

Anonym sa...

Hahahaha! Okay det klarnar så smått! :)