söndag 28 december 2008

Utraderat

Sudda sudda sudda sudda bort din sura min....har väl alla hört någon gång, men att det skulle funka i praktiken hade jag ingen aning om. Jag har nu suddat, suddat, och så har jag suddat och efter det så suddade jag lite till och nu känns det genast mycket mycket bättre. Att blyerts går att sudda är ju känt men att det skulle gå att radera bort tusch trodde man ju inte, men när jag ändå höll på så kunde jag inte låta bli att prova, och se, vilken upptäckt! Nu är det ju så att det inte går att få bort allt men det allra svartaste går faktiskt bort och kvar blir liksom lite skuggor så med det resultatet känner jag mig mycket bättre till mods, fast mycket suddgummi går det ju åt förstås men det blir väl till att göra avdrag på grabbens Lördagsgodis.....kanske....Fast med tanke på att fadern nu är mycket gladare så har han väl till nästa helg glömt bort att godispåsen skulle vara reducerad eller så har han blivit så glad att han helt enkelt inte vill komma ihåg.
Med dessa ord så hoppas jag nu att detta ämne är och förblir utagerat......eller var det utraderat....för den här gången.

Inga kommentarer: