lördag 6 december 2008

Lite förberedelser

Sådär, då har vi badat, duschat, rakat och förberett oss Liam & jag för i morgon bitti bär det av till pingstkörkan på 11-gudstjänst där även "Notens förskola" ska ha julfest med sång och musik. Äntligen, kan man ju tycka, så grabben får ge utlopp för sina pepparkaksgubbekänslor som de som har läst mina tidigare inlägg säkert har hört talas om ur olika perspektiv. Som vanligt lär det väl bli en blöt historia då jag brukar ha svårt att hålla tårarna tillbaka när man ser hur barnen klämmer i med den äkta glädje som inte kan komma någon annanstans ifrån än ett oskyldigt barnasinne och ett obefläckat hjärta. I år är det dessutom lite extra förväntansfullt då jag har fått lite förhandsinformation som säger att just min lilla pojke ska ingå i en trio som är tänkt att göra ett alldeles eget solonummer - fantastiskt (gissa om jag tror att det är tre pepparkaksgubbar). Sen har jag också en liten kom i håg - lista inför morgondagen (vilken inte ska förknippas med några politiska åsikter) som jag valt att benämna BSS.

- BATTERIER - Bränsle till min numer digitala Kamera

- SKJORTA - Klädesplagg att användas vid festligare tillfällen

- SOBRIL - Preparat till för att dämpa socialfobisk karaktär vid folksamling

Inga kommentarer: