måndag 29 december 2008

Nya hyss av.....

Det var rejält kallt idag men vi har i vart fall tillbringat lite tid utomhus med mestadels tefatsåkning. Vidare så var vi även, när vi blivit tillräckligt nedkylda, upp till vändplatsen där det bjöds på kaffe och saft med massor av gott fikabröd (fick vi inte heller) men tack ändå. Vidare så börjar jag tro att ungen har blivit skvatt galen. Nu har han pissat i en hink (typ sandlådemodell) som han sedan tänkt tömma ut i toaletten men misslyckats. Han har då spillt ut hela kalaset på toa-golvet vilket ledde till att det sedermera spreds en mindre magisk doft som fick mig att fatta misstanke om att ett nytt hyss var begånget. Var ifrån får han sina idéer....? Jag bara undrar...

Som kanske någon redan har märkt så har min sida fått återkommande besök av något som kallar sig "Örjan eller Inte". Nu är det ju så, att jag känner till det här, men jag kan inte låta bli att hysa vissa känslor för det groteska lilla charmtrollet, så jag har för avsikt att låta honom hållas en tid framöver, även om det kan tyckas vara ett oklokt beslut som på sikt skulle kunna vara början till slutet för min blogg. Om nu någon händelsevis skulle känna sig alltför illamående av lilla Örjan så kan jag bara råda till att nyttja varma tofflor och absolut avhållsamhet från min blogg. Visa lite barmhärtighet. Ingen tror på Örjan - Inte ens Örjan själv.

Inga kommentarer: