onsdag 1 juli 2009

Det finns dom som har det värre.....kanske.


Idag kommer man och hämtar Liam för att ge hans far lite avlastning under 3 dagar...frågan är nu bara vad jag ska använda den tiden till. Jag har ingen ved att hugga, ingen gräsmatta att klippa, inget hus som behöver målas om.....och glad är jag för det....för det mesta....fast ibland saknar jag lite sådana sysslor. Det blir väl till att bara vara barnledig och känna sig ansvarslös några dagar och skulle det bli för långtråkigt så finns det ju alltid ordinarie sysslor som väntar såsom den numer smått berömda tvättkorgen och lite städ här hemma.
Liam får det i allafall bra...han ska följa med "stödfamiljen" till deras sommarstuga som är belägen vid en sjö där det väntas bli tid för både bad och båt...kanske fiske? Det är liksom ändå det som känns bäst med den här "avlastningen" att jag vet att "Liam " har det gott och trivs med dom han är hos.....pappa kommer som vanligt i andra hand....jag får väl tillbringa min tid i hemmet i "sorg & saknad" och bara tycka synd om mig själv.

4 kommentarer:

Konungen sa...

lägg tiden på att blogga så dina fans, vi är en hel del, har läsning på kvällarna

Sleeping Cell sa...

Även om det känns för j**ligt att behöva säga som "Johan Palm" så tvingas jag ändå yppa lite tyst att "utan mina fans så vore jag ingenting".

klatuu sa...

Hmmm...vi ska måla om stallet och altan. Plus att gräsmattan skall klippas och skogen är full av ved jag skulle ha tagit hand om.
Tyvärr har vi inte tid till någon av dessa sysslor under rådande omständigheter...hint, hint.... :)

Sleeping Cell sa...

Kom just ihåg att jag är stolt innehavare av en "båtbensfraktur";D