lördag 11 juli 2009

"Kanal 10"

Där vi bor har hyresvärden avtal med kabel-tv-bolagen så att det liksom ingår ett visst kanalpaket i hyran. Till hösten är det tänkt att utbudet ska utökas så att man ska få möjlighet att själv välja vilket paket man föredrar.
Man kan redan nu göra en ny kanalsökning och man finner då en ny kanal som heter "kanal 10".
En riktig hallelujakanal som uteslutande sänder bönemöten och sprider väckelse i våra vardagsrum. Jag vill verkligen tacka min hyresvärd från djupet av mitt hjärta för denna kanal. Hur har ni lyckats förhandla er till denna kanal som man så länge saknat och inte heller ens trodde fanns?

Nu har Nicklas och hans lilla familj kommit på besök och eftersom solen ämnar titta fram idag så har vi gjort i ordning choklad och mackor och tänker bege oss på en liten utflykt - mer om det senare.

5 kommentarer:

Vilda 78 sa...

ha ha då måste jag ju kolla med min far Kaj om han också fått in den, skratt! Måste ju vara en kanal alla är intresserad av.(suck, är det verkligen sant?)

Ha en trevlig utflykt!

Konungen sa...

Jag gillar såna kanaler
Gärna om det är amerikanske präster som man kan ge pengar

Du ska kräva av Aefab att få TIANKOV
Det är den bästa kanalen.

Sleeping Cell sa...

(Vilda)
Du får väl hälsa på din far, göra en kanalsökning, luta er tillbaka och njuuuut.

Sleeping Cell sa...

(Konungen)
Varför blir jag inte förvånad...?

Du brukar ju tycka om sådant som andra inte tycker om:D

vilda78 sa...

Nja kanske dumt ställa till så han tuppar av i soffan, skratt!!!
Men det är tur smaken är som baken, delad vill säga.
Ååå skulle jag ha hittat den kanalen då skulle jag för kung och fosterland leta på fjärkontrollen "radera" knappen! :o) Absolut inte ta spara!