onsdag 22 juli 2009

Vilken härlig dag...inte.


Solen skiner idag men man skulle kunna tro att hösten redan kommit då det bara är 11º varmt. Det blir nog varmare fram på dagen bara man har lite tålamod annars får man väl plocka fram vinterjackan till i kväll då jag/vi hade tänkt gå ner till parken och insupa lite musik.

Det är väl inget nytt men jag kan inte låta bli att reflektera på hur kass vår lokala tidning "Ljusnan" har blivit. Är man ute efter nyheter så är då den blaskan inget man i första hand använder sig av för att hålla sig uppdaterad, men är man intresserad av annonser och reklam så kan den nog vara att rekommendera. Varför inte göra med den som man gör med det mesta på mindre orter? - Lägg ner skiten!!

Nej, jag är inte på något strålande morgonhumör idag och jag vill definitivt inte se att detta är en ny dag med nya möjligheter. Jag vill bara se att detta är ännu en dag med ännu mer svårigheter.
Ska prova med mer kaffe och funkar inte det så får jag väl gå omkring å vara så här underbart tjurig idag.

Se upp för vargen!

Inga kommentarer: