tisdag 7 juli 2009

Kvällens skörd

HJÄLP!!! - Var é min fjärrkontroll?
Visst är det väl bra med den skaparanda som finns och jag vill på intet sätt hindra den lilla konstnären som bor i Liam men ibland blir jag alldeles klen på allt pappersklipp och tejp som fastnar under fötterna.
Just nu ser det ut som om man har klusterbombat vårt vardagsrumsbord och ytorna däromkring.

Var ska jag få plats att äta mina kanelbullar i kväll?
Var finns fjärrkontrollen så jag kan undvika "Michael Jackson"?
Vart ska jag ha mina fötter när jag kollar på tv?

HJÄÄÄÄÄLP MIG!!!!

2 kommentarer:

http://beasblandade.blogspot.com/ sa...

Du kunde ju ha lånat L3's glasögon som låg på bordet... Dom behövde han tydligen ikväll när han smög omkring och kikade på grannarnas tv-nyheter, förstår honom, han ville väl inte heller se M.J's sista PR-jippo... /Bea

Simon sa...

Tänkte ja'nte på