fredag 24 juli 2009

Önskar alla en trevlig kväll

Jaha! Ja då skä Espebonene ut och roa sig i kväll eftersom det är "Persmässa". Är det så att det finns någon som bara går ut 1 gång om året så sker det sannolikt just på mässan.
Själv bor jag bara knappt 100 meter därifrån så jag får dras med traditionen vare sig jag vill det eller inte och det lär med största säkerhet störa mig i kväll då jag försöker att titta på någon tråkig gammal repris på tv:n.

Klart byborna ska få roa sig kan man tycka, men det tycker inte jag. Nej och åter nej! Jag hatar när andra har det trevligt och roar sig i goda vänners sällskap.

Dom skrattar och stojar, berusade av både glädje och alkohol, lyckligt ovetande om att här sitter jag och är anti medans jag tillber den onde kalven med bockfot om att resa sig upp från underjorden och låta "Persmässan" hemsökas av eländes elände.

Jaa! Jag är bara så j**la anti och försök inte ens att muntra upp mig för jag vill f**n vara anti, mega super-anti. Jag vill tamejfaen vara den tråkigaste och tjurigaste människan i hela vårt jävla solsystem. Jag vill vara så jävla trist och purken så att inte ens "Guinness" rekordboks kontrollanter skulle vilja besöka mig för att kontrollera min överlägsna tråkighet.
Jag skulle vara så jävla tråkig att folk som mötte mig skulle spy när dom såg mitt dystra ansiktsuttryck.

Just nu regnar det inte men visst vore det trevligt med en riktig rotblöta framåt kvällen och den finge gärna vara av en kaliber likt syndafallet.

Ha en trevlig kväll och var rädda om varandra

Inga kommentarer: