måndag 13 juli 2009

...och solen kom


Så vart det då lite sol till sist. Måste ha berott på min enorma tro jag hade på att solen skulle få en liten chans idag. Det är viktigt att man tror för vem har väl inte hört uttrycket om att "tron kan förflytta berg" bara man har en tillräckligt stark tro. Det var det "Jesus" ville bevisa när han gick på vattnet och den mannen hade tro han.
Jag är övertygad om att även min tro har ökat väsentligt efter den senaste kanalsökningen då jag fick in "kanal 10" och som jag sen dess studerat mycket flitigt, tack "aefab" än en gång för detta.

Den sol som idag har tittat fram fick man ju vara snabb att utnyttja så det var bara att bege sig ut även om det kändes lite som ett lotteri. Då och då så skvätte det lite från ovan men regnet fick aldrig nån riktig fart....peppar, peppar.
Jag han då i alla fall ut å vädra ungen ett skuv och nu ska jag sätta mig på balkongen å gnälla på värmen.

Inga kommentarer: