tisdag 14 juli 2009

"Tyfus"

Hjälp, jag är för gammal för sånt här. Siiri är här och leker med Liam. Det går för högtryck när dom till tonerna av "Black Ingvars" har målat varandra med ansiktsfärg och det är inte lite heller. Astrid Lindgren har åter igen påverkat den bräcklige faderns hjärtfrekvens då ungarna med inspiration från "Lönneberga" har målat hela sitt ansikte blått för att komma lite närmare en diagnos av "Tyfus".
Jag räknar med att få agera tvättinrättning en del av denna förmiddag.....nu vart det tyst....nu har dom nåt i görningen....mmmm....måste smyga fram till dörren och tjyvlyssna.
Det låter skumt..."Black Ingvars" har tystnat och dom viskar....nu är det något som jag inte bör få veta....undrar, undrar....- ska man göra ett tillslag nu eller avvakta? Kanske gör jag bort mig om jag stormar in för att göra ett ingripande och finner barnen oskyldiga.....nu är det tvättdax.

Inga kommentarer: