söndag 19 juli 2009

Lite Tröttsamt

Ja jisses! Nu har jag sovit bort större delen av eftermiddagen vilket i och för sig har varit ganska skönt. Varken Liam eller Lennart har väckt mig så jag antar att dom har klarat sig bra själva.
Varför nu denna trötthet? Du som tror dig ha en släng av svininfluensan behöver inte känna att du är den enda för här har du antagligen en till, även om jag har en liten lista på möjliga orsaker att välja bland som t.ex utbrändhet och apati. Det skulle ju i och för sig bara kunna bero på det tunga vädret som råder men det vore en alltför enkel förklaring och just nu så föredrar jag att vara lite komplicerad.

Lennart har vid det här laget blivit så hemmastadd att han klampar omkring bredvid mig här på skrivbordet och jag får liksom mota bort honom så att han inte kliver på tangentbordet. Han är ju bara 8 veckor så han har nog inte riktigt koll på alfabetet ännu...men även den "bäste" stavar ju fel ibland, så är det.

Inga kommentarer: