onsdag 15 juli 2009

Lennart?

Liam har länge velat ha en katt och så även jag då jag är uppvuxen med katter omkring mig. Det som fått mig att ställa mig tveksam till detta är att vi bor på 3:e våningen och jag är av den uppfattningen att en katt ska ha möjlighet att kunna gå ut. Nu har vi blivit erbjuden att ta emot en kattunge som hittills har varit en innekatt och det har fått mig att allvarligt fundera på om jag ska tacka Ja.
Nu står jag i valet och kvalet och katten är leveransklar redan till helgen så hur gör jag?

6 kommentarer:

Beas Blandade Karameller sa...

Ingen tvekan… ta hem kattungen!
Den blir en bra kompis till Liam, som min Olga varit till min son.

Vilda 78 sa...

Håller med förgående talare, klart att ni skall ta katten! :o)

Sleeping Cell sa...

Jaha,ja det verkar inte vara nån tvekan om den saken, så då är det väl bara att bege sig ut å köpa kattlåda och sand då....kanske ;/

Helene sa...

Klart att grabbarna ska ha en katt,å jag som uppfödare vet att den katten får det bra.

Klatuu med fru sa...

Håller med om att katten ska få komma hem till er. Hälsar Måldagänget som i dagsläget är uppe i 4 vuxna katter och 3 kattungar :)

Sleeping Cell sa...

Kanske är katten bara en ursäkt för att locka hit uppfödaren ;)