söndag 12 juli 2009

Jag har sett ljuset!!

En annan som tycker det är skönt med lite sol (Varg på "Järvzoo")

Solen behagade titta fram en stund, jo det är sant. Jag satt på balkongen och var själv ögonvittne till händelsen. Jag liksom kände hur det värmde till och tittade då upp och fick se solen. Men som sagt var, det var bara för en stund. Några minuter senare var det åter igen lika grått och mulet och regnet öste ner....lite extra den här gången verkade det som, för att kompensera för den lilla solglimten som lyckats tränga sig igenom molntäcket.

Måhända är det även regnet som gjort att jag lyckats sova mig igenom större delen av dagen. Liam har under tiden ömsom lekt ömsom suttit vid sin dator så han har klarat sig bra och hållit sig sysselsatt ändå.
T.o.m. när Nicklas och hans lilla familj var hit på besök så sov jag, ja, jag vaknade visserligen efter en stund men då hade dom tydligen varit här en stund....hur lång stund är okänt - fy skäms på mig.

Inga kommentarer: