tisdag 28 juli 2009

Pannbiff & Allsång

Nu har husmor varit duktig och lagat hemgjord pannbiff med lök och potatis, hunnit varit ute i solen....där bryter vi på grund av minnesbrist även om jag säkert har gjort nå mer nytta idag.

Nu börjar den där förbannade allsången igen. Det har väl aldrig varit någon höjdare men den här säsongen har känts som om att det är någon form av livsuppehållande försök typ konstgjord andning. Man riktigt ser Anders Lundins krystande försök till att se glädjestrålande ut - det håller inte.
Kanske dags att byta programledare eller t.o.m. ta sig en funderare om man inte skulle lägga ner eländet. Man har liksom plöjt igenom artisteliten så det finns inte så mycket att tillföra längre mer än årets idol-vinnare och årets schlagervinnare. Det är inte kul längre och så är det bara.

Lägger in ett litet klipp på Lennart också som här trampar runt i pappersinsamlingen. Om någon undrar vad som fräser så är det bara pannbiffen på spisen. Åter igen har jag visat att visst f**n é jag nog lite kvinna allt, då jag samtidigt som jag steker pannbiff även filmar Lennart och som om inte det vore nog så kokar jag potatis också.

2 kommentarer:

Konungen sa...

han e sjukt söt

Simon sa...

Ångrar inte för ett ögonblick att vi till sist skaffade oss en katt.
Lennart har tillfört så mycket här hemma.